Deryadeniz63 aynı durum bende de var 34. Haftadayız çok fazla kasık ağrısı ve sancı var. Yürümekte bile zorlanıyorum bacaklarımı hareket ettiremiyorum şimdiden böyleyse son ayda nasıl olacak bilmiyorum yatağa bağlı olacak gibime geliyor bu durumda üzüyor yani insanı doğru düzgün iş yapamıyorum yemek bile zorla tezgaha tutuna tutuna yürüyorum😢