1fatma_nurr Kızlar 8.5 haftalık hamileyim kasiklarimda ağrı değilde böyle sancı şeklinde ağrılar oluyor normalmi sizlerde yaşadinizmi birde akıntım geliyor sürekli
annesininkelegi 1fatma_nurr bende bunun için post actım azönce. Hep sol kasıkta giren çıkan bir agrı vardı bugün cok arttı şuan rahat gibiyim ama belli olmuyor🤷🏻♀️
Simayla 1fatma_nurr bende 8 +2 bende de kasık ağrısı var birazda kahve rengi leke salı doktora gittim iyi dedi ama korkuyorum progestan kullanıyorum şuan ve ağrılar beni korktuğu için ağladım baya eşimde korktu zavallı bişey mi oldu diye ama tutamıyorum kendi mi 🥺🥺
1fatma_nurr annesininkelegi öyle ya böyle ağrı de değil de kasılma gerilme gibi falan akıntım da fazla beyaz sarı karışık
melekkalp227 1fatma_nurr canım bende öyleydim kaşınma yanma yoktu kasık ağrısından akıntıdan gitmiştim bakmışlardı idrardan enfeksıyonum yüksek çıkmıştı hatta suan 29 haftadayım ama gine aynı şeyler var şimdi acile gideceğim idrar tahtımı vermeye
Htc- Bu hafta da çok normal telaş etme derim endeksiyon olsa yanma kaşıntı kokulu akıntı gibi belirtileri olur bende aynı durumu yaşamıştım senin haftalarında