Slmnbr Arkadaşlar bugün 75 mg şeker yükleme yapıldı. Ve gebelik şekerim çıktı. Hemen bir diyetisyene yonlendirildim. Aynı durumu yaşayan var mı? Gebelik haftam 26
Selisce Slmnbr kaç çıktı değerleriniz geçmiş olsun çoğu gebede görülüyor benimki iyi çıktı ama açlık şekerim sınırdaydı yediklerime dikkat edip yürüyüş önerdi doktorum
Htcee_ylmzzz06 50 g şeker yüklemesi yaptırdim dün bende sonucum 160 çıktı yüksek, doktorum riskli gebelik bölümüne yönlendirdi 100 g daha yükleme yapıldı bu gün kan değerlerim normal gözüküyor şuan ama doktor ne diyecek acaba pazartesi günü öğrenecegim.
Slmnbr Htcee_ylmzzz06 insallah güzel çıkar .. şuan önemli olan idrarda protein kaçağı olmaması o yoksa diyetle falan hepsi düşer. Çoğu gecede görülen bir durum
Selisce Slmnbr evet yüksek çıkmış benimde açlık sınırda 94 çıktığı için diyet ve yürüyüş yapıyorum birde sabahları kendim ölçüyorum düşüş var
Slmnbr Selisce insallah bakalim bugun açlık 97 1. Saat tokluk 108 cikti tokluk iyi açlığı takip edelim dedi bakalm