Merve68681 Kızlar birkaç gündür adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor 23.haftadayım nolur bişeyler söyleyin.doktora da gittim her şey normal görünüyor dedi ama bu sancı çok korkutuyor😔😔
AdinsMom Merve68681 ay bende 23+6yım bende bugün adet sancısıyla uyandım belime falan vurdu aha dedim bişey oluyo yürüyüş yaptım biraz geçti ama korktum yani
Egtzcn Merve68681 enfeksiyon da biraz etkiliyor ağrı yapıyor şiddetini arttırırsa tekrar doktorunla görüşürsün zaten☺️
Beyhanturgut Enfeksiyondan oluyor bende 23 haftaligim kasık ağrılarım mahvetmisti idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor antibiyotik verdi
Beyhanturgut Korkacak bisey yok canım uzanacaksin ve çok su içeceksin ağır bisey yapmayacaksın hatta kabız ishal bile olmayacaksın doktorum bugün bunları sıraladı bana enfeksiyon olduğu için
Merve68681 Beyhanturgut bugün doktora gittim kızlar enfeksiyonun yok denecek kadar az dedi.ilginç kasıklarının ve belinin ağrıması dedi.üşütüyor olabilir misin dedi.yolculuğa çıkacağım dedim çıkabilirsin sorun olmaz dedi.ama her ihtimale karşı progestan yazıyorum kullan dedi.
Binnur-cam Merve68681 canım bol su iç enfeksiyon ilaç verilmicek kadar azsa bol su rahatlatır bide göğüs tahtanı ayaklarını sıcak tut yat dinlen istirahat et rahimde büyüyo ağrın hem onunla hemde enfeksiyonla alakalıdır muhtemelen korkma stres yapma
Merve68681 Binnur-cam çok teşekkür ederim aynen doktor da çok su iç üşütme kendini dedi yolculukta beline bişey sar dedi inşallah hepimizin ağrıları geçer 🙏