eminergunn hem de kız cidden tam nazlı ben de bugun kiz olsaydi kesin nazli olurdu diyorum ☺ geneli erkek oluyo sanirim bekleyenlerin erkek gec geliyormuş Rabbim hepimize hayirli normal dogumlar nasip etsin saglikla kucagimiza alalim yavrularimizi insallah 🤲🏻