Burcu2816 ayy bende tugberk beye gidiyorum, taa emekten gidip geliyorum vallahi😊
@Tgcgkhn Emre Uysal ozel klinik baya iyi ben ilk basta ona gidiyodum, muayene ucreti baya pahali sanırım en son 600du ama 1000oldu ddiye duydum, eger acibadem de dogum dusunurseniz emre uysala gidebilirsiniz benim kiz kardesim eltisi ve eltim onda dogum yapti.
Ama Doruk YIldirim Tugberk Guclu benim omur boyu favori doktorum ♥️