dertist gzmber kendine zarar vermediğin süre birsey olmaz ama küçükte olsa hisli olur derler dikkat et
Karpuzcilek2 gzmber 6 haftalıkken yasamştm resmen nefesm keslır gibi olmstu sinirden aglamktn bagrmktn çok şükür bişey olmadı 20 haftadaym ama bebek etkılenır dıyolar hep umarm huysuz bi bebek olmaz mutlu olur 🙏🏻
gzmber Karpuzcilek2 ben de aynı şeyleri hissettim bugün çok korkuyorum nasıl stres olmadan durabilir ki insan, inşallah bizden güçlüdür bebekler