Sehersngl ben 26+4 teyim 15 civarı aldım. Açlık şekeri, şeker yüklemesi sonrası 1. Saat ve 2. Saat sonrası şeker testi sonuçlarından bir tanesinin bile yüksek çıkması bizim için önlem almayı gerektirir ama 1.saat sonrası tahlil üst sınır 180 Ken benim 186 çıktı. Üst sınıra çok yakın olduğu için dert etmedi doktor. Ama yine de şeker takibi yapmamı söyledi ve tuzu kesinlikle yasakladı kilo alışımdan dolayı