Merhaba bebişler öncelikle herkese hayırlı kandiller 32 haftalığım doktorum göğüs ucu bakımı için ozon yağını önerdi 6.aydan beri kullanıyorum ara ara doğumdan sonra da kullanabilirsin hatta ozon yağını silmeden bebeği emzirebilirsin dedi ancak göğüs ucu yarasını önlemeye yardımcı olur mu yoksa lansiloh göğüs ucu kreminden mi alayım emin olamadım çünkü yarayı olmadan önlemek lazım ozon yağı kullanan ve memnun kalan var mı