momlife_7 ayy çok sevindim diyecem yanlış anlarsın diyede korktum ama olsum bu bebişlerin iyi olduğunu duyduğumuz sorunumuzun başka bişeyle alakalı olduğu herşeyden mutlu oluyorum ben 😊
Basurun varsa ve kabızsan normaldir canım gün kurusu ye hergün armut falan yemeye çalış bide su tüketimini artırrır hatta bide hergün bir bardak kefir içersen rahat edersinn ..
Sağ salimmm gelsin yavrularımız inşallahhh 🤲🤲