Naz0606 Herkese merhaba 22+0 haftalık hamileyim. 3 gündür göbeğim ve göğsümde dayanamayacağım kadar şiddetli bir kaşıntı var. Ve kasığımda sürekli sancılarım oluyor bunu yaşayan var mı? Varsa nasıl geçti 😔😔😔
kevserky Naz0606 bende 17 haftalık oldum kasıklarıma ağrı oluyo arasıra hafif ağrılar ama. İdrarda yanmamda yok. Sizin ağrınız şiddetli mi ağrınız? Kaşıntı çatlak oluşumundandır
kevserky Naz0606 doktora sordunuz mu bu ağrınız bir de bebek erkek mi? Erkeklerde kasık ağrıları olabiliyormuş diye duydum
Naz0606 kevserky ağrılarım çok şiddetli kalıntımda dayanılmayacak derecede. Doktorum ilaç verdi onları kullanmaya başladım bugün 😔