Bu sabah kahvaltıda çay değil süt içmek istedim. Ne tatdan ne kokudan birşey fark etmedim kahvaltı bittikten sonra bardağın dibinde beyaz peynir kesiği gibi şeyler gördüm. İçtiğimden beri halsizim şimdi de başım çok ağrıyor mide bulantısı kusma VS yok ama gözlerimi açamıyorum. Sizce zehirlenmiş olabilir miyim çok korkuyorum bebeğime birşey olur mu