Dusenerler sıddetlı bel agrım tek taraflı kasık agrım vardı zaten kahverengı lekenmeler baslamıstı 3 hafta cektım kanamalara döndü agrılarım hep artıyordu sag tarafımda agrı hıc bıtmedı esım dayanamadı artık pıhtılı kan atıyordum turkıyeye geldık ozel bı klınıkte kürtaj oldum ama bebıs yıktu tupler yumurtalar saglamdı ıgne oldum tek doz 1 haftada beta 0.4 oldu 39. Günde adet oldum doktorum hemen rahım fılmıne gonderdı tekrarlamasın dıye o ay gebe kaldım :)