Anneolmak188 Bn ilk gebeligimde iğne olmadım 2 kere test yaptı doktorum çocuk doğduğu zaman hemen iğne oldum , şimdi hamileyim iki kere test yaptılar ama yine iğne oldum ilk gebelgimde doktorum bir sknti olmuyor faln dedi yaptirmdi demekki.devlet hastanesi yapmıyor