Frht-cnss Kızlar 18 haftalık hamileyim 5 gündür filan regl olacakmışım gibi hafiften ağrım var bütün gün sürüyor sizce neden olabilir
Arvenprenses-1 Frht-cnss enfeksiyon olabilir cnm. Kendini sıcak tut, soguktan da sanci olabilir. Ben de 17 haftaligim. O agrilar normaldir. Yine de doktoruna kan ve idrar tahlili yaptir icin rahat olsn.
beyzacmvrc Frht-cnss enfeksiyon da olabilir ama döngü gununuzse o zamanlar adet ağrısı gibi agrilar oluyo mesela benimde her ay o.zamanlar basım çok agriyo regl ağrısı gibi agrilar da oluyor kasıklar da falan
Frht-cnss Arvenprenses-1 daha yeni yaptırdım canım karnım ağrıyorken kontrole de gittim yeni bi sıkıntı yok dedi ama ağrımı söylemedim önemsizdir diye idrarım temiz kanımda enfeksiyon hamilelikten beri var ne yazık ki düşmüyo ilaçta kullandım kandaki enfeksiyon yapar mı acaba
Arvenprenses-1 Frht-cnss olabilir cnm. En yakin zamanda doktoruna bildir. Benim idrarda enfeksiyon var. Antibiyotik verdi bir kac gun kullandm geri biraktim. Cunku bulantili geciyo gebeligim, ilac duzenim bozuldu
Arvenprenses-1 Frht-cnss benim 2.3. Aylar arasinda cok kotu geçti bulantidan su bile icemiyordm. Hala su midemi bulandiriyo, ilac alirken kustugm oluyor
Frht-cnss Arvenprenses-1 senin kötü geçmiş cidden ya benimde bulantım oluyordu ama dört günde bir filan istifram oluyordu 13 haftadan sonra baya baya geçti en yakın zamanda düzelsin inşallah canım 🙏🏻
Frht-cnss beyzacmvrc evet ya döngü zamanım ya bi kaç gün var belki ondandır takip edicem biraz teşekkür ederim 🙏🏻
Arvenprenses-1 Frht-cnss amin insallah cnm. Bi kac gun iyiyim. Değişiyor iste hormonlar. Bazen istemsizce kusmam oluyor hicbir bulanti yokken. Ne bilim ya. Gecer insallah. Allah yardimcimiz olsn