Minikmucizelere aynı seyi bende yasıyorum🫢 karnımda adet ağrısı gibi ağrı ama daha adetime var, karnım taş gibi. 3 gebelik gecirdim, ilkni hatırlamıyorm son iki de hep kasık agrım oldu. Karın ağrısı hiç hatırlamıyorm. Daha adetime var 2 subat BAT. Bu kdr erken belirti verir mi bilmiorum