Beybi146 Kızlar 15+1 im baştan beri iştahsızlık yaşıyorum sizlerin iştahı ne zaman açıldı veyatta gebelik boyunca iştahız olan var mı bebişler ne durumda
Nmhrkl Beybi146 bende 13+4 ilk zamandan beri bende de var tiksinme de var. Gece 1 gibi eşimin mesaisi bitiyor tek olduğum için de canım birşey istemiyor
Nmhrkl Beybi146 onun yanında da sırf o üzülmesin diye . Eşim yokken de geçiştiriyorum. Yemek yapamıyorum. Dışarıdan da yiyemiyorum peynir ekmek arası yedim askam