Yaklaşık iki haftadır beni perişan eden hastalık. Augmentin binlik 7 gün kullandım bıraktıktan iki gün sonra tekrar belirtilerim ortaya çıktı (Boğaz ağrısı, bademcikte beyaz beyaz noktalar) Tabi normal bir boğaz enfeksiyonu sanıyordum taa ki strep a yani beta testim pozitif çıkana kadar. Ne yapacağımı bilmiyorum aslında kötü değilim antibiyotiğe tekrar başladılar yedi günlük bi tedavi daha görücem ama korkuyorum haberlerde her yerde bu hastalığın adı var. Nerden kaptığımı dahi bilmiyorum evden çıkan bi insan değilim ve etrafımdaki kimsede yok bu hastalık. Forumda araştırdığım kadarıyla bununla ilgili bi başlık ta göremedim ve kendim açmak istedim. Geçmeyen boğaz ağrınızı hafife almayın ve gidin test yaptırın. Lütfen görenler yorum yapsın destek olalım moralim çok bozuk bu arada 24 haftalığım