Kagan_pasa2 valla ben acil sezaryen oldum plansızdı. Zaten bugün yemek yemeyeceksin. Tek tavsiyem kesinlikle terleme ya da üşütme. Anestezi etkisiyle kimi çok üşüyor ama ben aşırı terlemiştim. Terlemeyle birlikte hastane soğuk olunca boynumdan aşağısı duş alana kadar felçli gibi oldu (bu herkeste olmaz sadece dikkat et bence) ama en önemli konu kesinlikle hemen katı yiyecek yeme. Bir süre sıvı ile beslen yani ekmek hamur işi gibi şeyler yeme kabızlık çekiyorsun ki en zor kısmı o. Bol bol sıvı al kayısj kompostosumu deniyor ondan yap iç. uyuşman geçince bol bol yürü yürümekten korkma. Ayağını mutlaka sıcak tut. Eğer epidural/spinal olcaksan anestezi için sakın kasma hiç acımıyor. Ne kadar rahat olursan o kadar güzel geçiyor. Şimdiden geçmiş olsun sağlıkla alasın bebeğini kucağına