Minikmucizelere minikmucizeemaak iyi yapmissin canım hakkında hayırlısı olsun inşallah tez zamanda sağlıklı nasip olsun 🙏
minikmucizeemaak Minikmucizelere Amiin canım Allah razı olsun bu mübarek günde Rabbim bana ve isteyen herkese tez vakitte sağlıkla nasip etsin 🤲🏻😇
1ciftyesilgoz Aynı yerde vermemişsin bundan da olabilir her lab farklı . Bi de zaten normal değerler bunlar yani bi nedeni yok. 5 olmadan gebeliğe yorulmuyor ☺️
minikmucizeemaak 1ciftyesilgoz hayırlısı olsun tabi ki, 1.20 den yükselrn bile varmış az önce buralarda gördüm
Heramm minikmucizeemaak benim Bi ara 9 olmuştu direk 9 hatta doktor şüpheli gebelik dedi ama o zman bile hamile değildim kimyasal mis çok şükür şimdi hamileyim dua edicem sana
NobleMom minikmucizeemaak sanırım farklı yerlerde kan vermişsiniz.< 1.20 kanınızdaki hcg miktarı değil. Yanındaki küçüktür işareti kanınızdaki hcg miktarının 1.20 den küçük olduğunu söylüyor. Bi artış yok yani 😕
minikmucizeemaak Kist vs yok ama söktürücü de vermedi geç yumurtlama olmuş olabilir bi 10 gün daha bekle adet olmazsam tekrar betana bakarız ona göre söktürücü kullandırırım şuan kullandıramam dedi geç yumurtlama olmuş olabilir dedi