Merhabalar,
9+5 haftalık hamileyim. Hamileliğimin 5. Haftasından beri ara ara lekelenmem oluyor. Doktora koşuyorum herşey normal çok şükür. Progestan fitil ve iğne kullanıyorum hamileliğin başından beri ama dün yüne pembe leke geldi wcde sildiğimde sonra kahverengiye döndü kasık ağrısı da cabası. Doktorumla görüştüm yat kalkma dedi bol su iç dedi. Cumartesi kontrolüm var ama artık bu durum sinirimi bozmaya başladı. İster istemez panik oluyorsun😔 sizlerde durumlar nasıl?