pamukprensesss @“Sareeemm”#p26106449 benim doktorum da aynı şekilde yatarak geçirme normal hayatına devam et dedi. Sadece yürüyüş yapıyordum onu ve cinsellik yasakladı. Buradan bi kaç arkadaş bize doktor kalkma dedi deyince bende daha az hareket ettim. Ama eve de kapanmadım. 35. Haftamda sancım ve 1 cm açılmam çıkınca tamamen yatarak geçirdim. 37 haftamda doktora tamamen yatıyorum erken doğum olmasın diye deyince sakın yatarak geçirme hareket et erken doğum yapacaksan yap ama pıhtı yapabilir dedi zaten riskli dönemde geçtiği için normal hayatıma döndüm.