Ayseturgut Merhabalar arkadaslar 24 aralık son adet tarihim 2 gün önce kan verdim beta 566 cıktı sizce normal mi 4+4 haftalık gibi gözüküyor
sehrengiz_8 Ayseturgut bu değere göre kimse normal demez önemli iki günde bir kan verip betanın iki kat artması. Beta takibi önemli
znkara Ayseturgut benimde son adet tarihi 25 aralık 24 ocakt kan verdim beta 63.5 çıktı doktorum 2 gün sonra tekrarlamamı istedi bu sabah tekrar verdim sonucun çıkmasını bekliyorum
Betul558 sehrengiz_8 neden normal demez dediniz değer çok mu yüksek anlayamadım benimde son adet tarihim 15aralık ama pazartesi kan değeri 1620 çıktı ve 4-4.5 haftalık olduğunu söyledi
sehrengiz_8 Betul558 hayır çok yüksek ya da çok düşük olması önemli değil önemli olan betahcg nin iki günde iki katı artması 1500 üstünde ise kese görülebileceği için bhcgnin de önemi kalmıyor