İnşallah birkaç haftaya zorunlu sezaryenle doğumum olacak. Sezaryen sonrası sütün geç gelmesi vs. korkutuyor beni. Hurma, kuru incir, bol su içmek faydalıymış ama anne çayları da oluyor ya e-bebekte falan da satılıyor gerçekten etkili olan çay önerisi varsa onları da almaya başlayayım ya da bazı aktarlarda rezene tohumu kimyon vb. karışımlar oluyormuş direkt öyle bir şey mi almalıyım tecrübeli anneler yardım edin🤗