Ben de söylediğiniz cizgiyi göremedim ama hemen kötü düşünmeyin çünkü ben de 15 Aralikta idrar tahlili yaptirdim gebelik çıkmadı ancak bir hafta sonra kan testi verdigimde beta degerim 1945 çıkmıştı. Hatta ultrasonda doktor keseyi gorememisti ama normal oldugunu soyledi, birkaç gün gectikten sonra tekrar gittim ve keseyi gördük. Ondan sabırla beklemek lazım.