17 ocak ta düzensiz sancılarım başladı akşama kadar ara ara geldi sancılar uzun aralıklarla. Akşam doktoruma Haber verdim gelip nst çektirmemi ebeler in kontrol etmesini istedi akşam 8 gibi hastaneye gitti kontrol oldum 1 cm açıklık var dedi doktorum hastaneye yatış verdi o gece 7 dk da bir sancılarım geldi gece boyu sabahına sancılarım kısa aralıklarla gelmeye başladı 5 dk ya ve daha da kisalmaya başladı belden ağrılarım hafiflesin diye iğne yaptılar o sancılarımı biraz hafifletti daha sonra tekrar eskisi gibi sancılarım şiddetli kısa sürede gelmeye başladı sonra 6 cm açıklığa ulaştığında doktorum pilates topu ve hareketleri gösterdi topla zıpladım açıklık ilerledi en son da açıklık baya olduktan sonra doktoruma haber verdiler geldi ve zorlu ikinmalar sonucunda 18 ocak 14.26 da oğlum dünyaya geldi.bebegimi kucağıma verdiler daha sonra alıp onu giydirdiler benim dikisim atıldı kokumu alsın diye göğsüme yatırdılar Sancılar zordu ama bebeğimi kucağıma verdikleri anda herseyi unuttum. Allahım herkese kolay doğum nasip etsin tüm hamile arkadaşlara dua ettim güzelce geçsin dogumlariniz