Aykutzen Doğumuma 5 gun kaldı rezene çayına başlamalı mıyım artık? Sezaryn olucam sütümün hemen inmesi için şimdiden başlasam mı rezene cayına?
serapinci Aykutzen bitki çayları zararlı olduğu için genelde Doğumdan hemen sonra içiliyormuş çevremde doğuranlar hep Doğumdan sonra kullanmışlar ama benimde aklıma takılıyor hamileyken içsem mi acaba diye🤔
SibelDmrci Aykutzen benim kuzenim adaçayı kesinlikle en tehlikeli çay olmasına rağmen hamileliğin başından itibaren içti adaçayını bişey olmadı. Ama ben şahsen cesaret edemem rezene hernekadar masum olsa da ben doğuma giderken yanımda götürmeyi düşünüyorum. Doğumdan sonra direk içmeye başlarım diye planladım.
begumge deletedmom6295 lansinoh ve silikon kalkan almıştım. Doğumdan sonra bebeği emzirdikten sonra hep kendi sütümü sürdüm. Hiç yara olmadı. Hamilelik döneminde de nemlendirmenizi tavsiye ederim.
serapinci Aybukealtintas 😂😂 sen hiç duymadın galiba doktorlardan bitki çaylarının zararlı olduğunu bi ihlaamur içiliyor belki rezenede içiliyordur ama sormadım onu büyük bir kısmı içilmiyor bitki çaylarının
Cokemell Ben suan 36.haftadayim doktorum bna rezeneyi hergun 1 bardak tuket diyeli 1 ay olmustur lansnohta ayni sekilde gunde 1 suruyorum doktor onerisiyle
sususdden Arkadaşlar rezeneyi alırken içeriğine dikkat edin milüpa humana içeriğinde şeker çok fazla rezene yok denecek kadar az bu arada ben 6+5teyim çok gaz problemim var kullanmanda bi sakınca görmedi doktorum
Aslitiryak Aykutzen gögüslerini sıcak suyla yıka bol bol ve ellerinde öne doğru mesaj yap Dokturum önermişti faydasınız gördüm Akşamdan inciri sıcak suya at sabah suyuyla iç bol bol süt yapsın rezene çayıda içebilirsin gaz sorunu yaşamazsın en azından
Aybukealtintas serapinci yoo ben doktoruma sordugumda birtek adacayını içme oda ilk aylarda dedi onun dısında herseyi içebilirsin dedi bende içtim zaten hep bitki çayları çeşit çeşit halada içiyorum valla o yüzden şaşırdım
serapinci Aybukealtintas o zaman iç sen madem her insan bir olmadığı gibi her doktor da bir değil demekki😂
Aybukealtintas serapinci Demekki dogru diyorsunuz 4.5 doktor aynı seyi söyledi çünkü bende çok şükür 38 haftadır içiyorum tabi kişiden kişiye değişir🤗
muhteriz Benim doktorum ilk 3 ay bulantılarım olduğunda rezene içmemi önermişti. Bulandıkça içebilirsin hafifletir dedi bir zararı olsa ilk aylar içilemezdi diye düşünüyorum