DuyguTopal benimde en çok merak ettiğim sorular.tabi ben aşırı pimpirik olduğum için sıfır kaçamak yaptım bu zamana kadar tabi doğumuma da 7 hafta var 🙊 bundan sonra kaçamak yaparmıyım bilmiyorum ☺️ Ama doktorum dikkat ettiğim sürece gayet sağlıklı bi doğum yapacağımı söyleyerek beni hep rahatlatıyor.siz de inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız hiç bir sorun yaşamadan inşallah 🙏🏻 Doğumdan sonra ki süreci de yazarsanız çok sevinirim bana da bir tecrübe olur 🌸