Avokadoluhayat Hamileyken düşük tansiyon problemi yaşayan var mu? Kaçıncı hafta başladı, kaçıncı hafta bitti? Ya da bitti mi yoksa doğuma kadar devam etti mi 🥹
beyzacmvrc Avokadoluhayat her kontrol de ölçüyorlae 10 a 6 10 a 7 oluyor Ama beni rahatsız etmiyor öyle hissetmiyorum Doktor da düşük falan demiyor yüksek olmasın da o daha kötü. Sadece halsizlik yorgunluk oluyor üstümde belki düşük tansiyondan kaynaklıdır bu. Sizin kaç ? Etkiliyor mu günlük yasantinizi
Avokadoluhayat beyzacmvrc normalde kan basıncınız kaç peki? Acaba normaliniz mi o civarlar? Benim normalim 12-8. gün içinde devamlı oynuyor büyük 8 bazen 9 bazen 10 oluyor. 11 olsa bile hemen şiddetli baş ağrısı mide bulantısı hemen anlıyorum tansiyonumun düştüğünü o derece etkiliyor🥹
beyzacmvrc Avokadoluhayat normal yasantimda genelde 12-8 12-7 falan oluyodu Hatta evde olcunce bazen hala.boyle ama doktorlar eski tip olanlarla olcuyo hep düşük hangisini daha doğru sonuç veriyor bilmiyorum hiç
beyzacmvrc Avokadoluhayat limon suyu için dengeliyor Eğer doktor kahveyi yasaklamadiysa günde 1 fincan türk kahvesi de içebilirsnz