Senagg kadın doğum denilince kilit isimlerden biridir çok yoğun olduğu için çok ilgilenemiyor her hastası ile ama şöyle de bir durum var siz sorularınızı sormadan her şeyi kendi önceden cevaplıyor. Başaran kardeşleri çok övüyorlar. Benim de şöyle bir durum oldu bir kürtaj üç kimyasal gebelik yaşadım ve sonrasında doktora gitmem gerektiğini düşündüm bir sorun vardı çünkü. Ali hocaya gittim muayene oldum amh testi verdim bir de adet dönemimde vermem gereken hormon testleri vardı onu bekliyordum. Ali hocaya gittikten bir hafta sonra da zaten adet dönemimdi ve amh test sonucumu götürmek için gittiğimde o sabah gebelik testi de verdim ve hamile idim. Ali hoca imkansız çok kıymetli değerli bir gebelik kıymetini bil dikkatli ol demişti. Ben memnunum aklımda bir soru işareti kalmadı acaba şöyle mi böyle mi ama daha fazla zaman ayırıp ilgilenmesini de isterdim tabi bu da kendi hasta yoğunluğundan kaynaklı