Gunyuzu Bir gün olan birkaç gün olmayan sonra tekrar olan sağ kasık ağrım var çekme batma sızı gibi beni rahatsız ve tedirgin ediyor yaşayan var mı ??
Blueangel5 Gunyuzu bende yaşadım ama benim düşük tehlikem vardı ara ara sancı giriyordu. 3. 4. Aylarda.
Gunyuzu Blueangel5 ya çok geçmiş olsun tehlike benim de vardı ama 16.hafta kontrolünde doktor tehliken geçmiş bebek rahim ağzından yukarı çıkmış dedi tabi tedirgin oluyorum yine araştırdığımda rahim büyümesi kas gerilmesi vs yazıyor ama yaşayan var mı merak ettim
Blueangel5 Gunyuzu sen yinede dikkat et. Benim çok ciddi tehlikem olmadığı halde ağrıyordu ve doktorum 5. Aya kadar ilaç kullanırdı. Sen hiç ilaç kullanmadin mi.
Gunyuzu Blueangel5 kullandım 16.hafyaya kadar pruluton iğne kullandım haftalık o kontrolde bıraktırdı