Kokoreçi bilmiyorum ama 29. Haftadayım mayonez ve sucuk yiyememek artık canıma tak etmisti. Kafayı yicektim. Dün 2 yarım ekmekten tost yedim rahatladım. Gerçi sonra vicdan azabı yasadım ama dayanılır gibi değil. İnternetten bi bakın olmadı belki nefis köreltecek kadar yemenize müsade vardır☺️