Mom_merve123 Öncelikle merhaba 🥰 18 haftalık olduk bebişimiz bacaklarını bir türlü açmadı cinsiyetini sadece tahmin edebildi doktorlar iki ayrı doktor da kız diye tahmin etti doğru mudur acaba fikri olan var mı 🙏🏻 detaylı usg yi bekleyeceğiz mecbur.