Merhabalar ben 36+4 de 2600 gr bir bebiş dünyaya getirdim. Şimdi nasıl beslerim büyütürüm, beslenme düzeni ne olmalı? Günde kaç kez ne sıklıkla kaç ml süt veya mama veriyorsunuz? Küçük kalsın istemiyorum, erken doğumdan dolayı sarılık riski de var yardımcı olur musunuz? Sanki hep küçük kalacakmış gibi gelmesi peki…. :((((