Oznurtopal Merhaba. Bu çaya baktım ama kimi çok işe yaradı demiş kimi hiçbir etkisini görmedim demiş. Sizce alınmalı mi? Kimyonu neyse kendim de içerim ama rezene ise yarar mı? Herkeste farklı etkisi oluyor. Yada önerdiğiniz süt arttıracak başka şeyler var mı
07-02-2019 Oznurtopal ıkı dogumumda da ıctım ıse yarıyor emın olun ki hatta maddı olarak cok pahalı olunca aktardan normal rezene aldım onu ıctım oda ıse yarıyor yemeklerede kimyon koyuyom ben
Bernnnaaaa Oznurtopal rezene zaten çok iyi geliyor ben kullanıyorum alın mutlaka kimyon da gaz olmaması için
Oznurtopal 2aslan_annesi07 bebeğine icirenler de varmış gaz için. Gerek var mi sizce? Kendim içerim neyse de. Bir de gunde en fazla ne kadar icilmeli sonuçta bitki çayı ne olursa olsun
Lazz61 Oznurtopal anne sütü içen bebeğe asla dışardan herhangi birşey verilmez. Anne sütüyle zaten bebeğe geçer.
2aslan_annesi07 Oznurtopal bebeğe vermeyin sadece siz için sütten zaten bebeğe geçer rezene gaz için iyi geliyo doktor da soylemisti
Oznurtopal 07-02-2019 evet ben de bugün trendyolda tanesi 140 liraya gördüm iki tane alayım dedim. Denicem bakalım zarar gelmez sonuçta
Oznurtopal Lazz61 evet ama bazı kişilere doktor ver demiş şaşırdım cesaret edemem heralde bebege bitki çayı vermeye😬