Zeyn7 Kızlar 39+3 deyim yumuşama var ama açılma yok diyor 41+7 ye kadar bekleriz dedi devlette doğum olucak bebeğin hareketleri az nst de beğenmedi doktor ama yatış yapalım felan demiyor yumuşama olunca açılma arkasından olur mu
Bebibebi26- Zeyn7 devlette nts ye doktormu gönderiyor canım yoksa giristemi aliyoruz nts randevusunu ? Yumusama varsa hareketlerle destekle acilman olur yavas yavas bol bol merdiven cik in sguat yap benimde 2cm acilmam vardi iki hafta önce suan ne durumda bilmiyorum
Zeyn7 Bebibebi26- önce bebeğe bakıp muayenesini yapıyor daha sonra nst istiyor nst odasına geçiyorsun