Fatmaysil Ay darısı başıma ve bekleyen tüm annelere inş.bende bekliyorum ne sancı var nede bişey sadece ara ara alta vuruyor o kadar 38+5 olduk hayırlısıyla gelsin artık sizin Allah analı babalı buyutursunuz inş.
Fatmaysil Rukiye1 şu hareketleri ne sıklıkla yaptınız acaba bende kalıp yapsammi acaba şu vedeodan bahsetmişti iz ya