yagmur50 Kızlarr bugün kargomuz geldi duygular şelale 🥹rabbim isteyen herkese tattırsın bu duyguyu,bebeklerini bekleyen annelerimizde sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏🏻🧿
designermoms yagmur50 bayıldııımm sağlıkla giysin inşallah bebişiniz :)) ben isimliden vazgeçtiğim halde bayıldım nereden yaptırdınız sorabilir miyim? Bir de bu şekilde yeterli olur mu :))
yagmur50 designermoms aminn inşallah canım ela_baby_tasarm sayfasından yaptırdım normalde 5 li hastane çıkışıda alacağım bunu odaya getirdikleri zaman giydiririm diye düşündüm fotoğraf çekilmek için 🤗rabbim nasip ederse inşallah 🙏🏻
Minigim--2 yagmur50 ne kadara yaptırdınız acaba bunu benimde yatiricagim bı yer var daha sipariş vermedim henüz siz ne kadara yaptırdınız
2prensesannesiiii yagmur50 ay harika çok güzel çok beğeniyorum böyle şeyleri💓🥰 ama bana dantelleri bebeğin yüzünü çizer falan dediler kafam karışık alıp almamakta kızım olacağı içinde böyle cicili bicili olsun istiyorum aldığınız sayfanın adı nedir?
yagmur50 2prensesannesiiii teşekkür ederim canım valla herkes bu şekilde alıyor bende çok özendim çokta yumuşak danteli var ama inşallah çizmez yüzünü ela_baby_tasarm sayfasına yaptırdım 🤗