Aylakara26 Annişler yeni forum açmak istedim 24 Hafta Gebelikte bebek Hareketleri şimdiye kadar cok okudum bazı bebişler cok aktif bazı bebişler iki gün aktif üçüncü gün pek fazla hareket etmiyorlar sizde nasıl durumlar? Bebek Hareketlerini nerde hissediyorsunuz? Kaşık,Aşağıda,Karnının alt tarafında artık gaz Hareketlerinden kurtulduk 😊 Dışardan beli oluyor mu sizde? Bende sanki hafifçe yukarı çıkıp iniyor🤣 Bide son iki haftadır canım kahve Latte macciatto istiyor hic kahve icmeyen birisiydim
Albatros3501 Aylakara26 kız beni anlatmışsın walla. Benim de canm nescafe latte gibi şeyler istiyo. Bebiş bi süredir aşağıdaydı dün akşamdan beri yukarda maşallah formunda 😊
Mnlya Aylakara26 canım ben 21 haftamdaödayım bebegımın hareketlerı dısardan bellı oluyor hatta babasına attım vıdeoya cekıp 😀
Aylakara26 Albatros3501 🤣 ayniyiz essend Bazen sag kasikda Bazen soll kasikda Bazen Göbek deliğmin altında 🤣🤣 Hareketleri hic kahve içmeyen birisiydim canim kahve cekiyor cok şaşkınım 🙄
alisaorkhan Eveeet disardan hafif belli oluyor, en cok uzanikli bide oturunca hiss ediyorum ve bellide oluyor. Ama ilk bugun ayak ustu yemek isitarken tekmeledi hemen karnimi acdim gozle gore bildim,onlar guclendikce dahada sert hissedicez. Rabbim bu tekmeleri bize cok gormesin🌸💖