Kızlar ne sancı ne kasık ağrısı hiç bişeyim yok ama yavaştan olsa 38 39 gibi doğurmak istiyorum ama benim kızın keyfi yerinde gelmeye niyeti yok gibi doktor açılmaya filan da bakmıyor ne zaman sancı o zaman vajinal muane diyor her gece yürüyüş+beş kat merdiven inip çıkıyorum ama faydası yok gibi