8+6dayım kalp atışını vs duyduk ama 3-5 gündür belirtilerim yok oldu resmen. Sanki hiç birşey yok gibi. Bu durum normal mi? Kontrolüm ayın 5inde. Daha erken gitmemi gerektiren durum var mı? Doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi fakat ben 7 senelik evliyim bu sürece tüp bebek, aşılama gibi bir çok başarısız tedavi yöntemleri sığdırdım. Bu kendiliğinden oldu ve doğal olarak korkuyorum. Bu şekilde yaşayan oldu mu?