rumeysadumannn 16 haftalık gebeyim bebeğe sürekli karnımda bir şey olmuş gibi hissediyorum sizde de oluyor mu ?
Mericylmz rumeysadumannn Bi tek bende oluyor sanmıştım bi korku hali bende 15 haftalık oldum bişi de hissetmiyorum nasıl napıyor bi tedirginlik var
ArvenMom rumeysadumannn kızım unutmama asla müsade etmiyo tam hamile olduğumu unutur gibi olduğumda bi tekme yiyiyorum 😁
nur34_ rumeysadumannn bebegi unutmuyorum ama sanki yalan soyluyorum kendimi kandırıyor gibi hissediyorum hamile degilmisim gibi acaba ilk gebelik oldugu icinmi boyle duygulr
Babykalamar 35 haftaligim hep korkuyorum acaba iyimi diye. Annelik boyle bisi galiba🤣 arada karnimi unutup yururken felan kapiya vuruyorum yanlisikla🤣
Dilarakilic Hareketlerini hissedene kadar bana da öyle oluyordu. Bi hareketlense de varlığını hissetsem diyordum :) şimdi 34.haftadayım gün içinde az hareket etse ayrı, çok hareket etse ayrı endişeleniyorum 😁 annelik biraz da delilik 🙃
Pinkflowers0 Bende öyleydim hatta eşim çok şaşırıyordu. Şimdi 18 i geçtik pıt pıt atmaya başlayınca anlıyorsun. Doktora her gittiğimde tedirgin gidiyorum bişey mi oldu diye 🥲
Gizem53 rumeysadumannn 16+1 evet korkuyorum bazen dalginlikla anı hareket edebiliyorum Rabbım korusun meleklerimizi 🤲🤲
rumeysadumannn Aşırı korkuyordum ama şuan yalnız olmadığımı anladım sürekli karnıma bakıp büyüdü mü küçüldü mü diye bakıyorum ☹️