Merhabalar, 3 gün önce ikili tarama yapıldı bebeğin tüm organları normal olarak belgelendi. Ense kalınlığı 1.7 mm, burun keğimi 2.9 mm olarak ölçüldü. Ama bebeğim 12+4 olması gerekirken 13+6 çıkıyor. Bu önemli bir durum mu, doktor takip edelim bu durumu dedi ben de korkulacak bir şey mi var dedim gülümseyerek biz küçük bebekten korkarız geride gelmesi problem bize genetik hastalık düşündürür bu iyi bir şey dedi ama beni üzmemek için mi dedi diye kuruyorum. Bilgisi olan var mı neden öndedir? Ne yapsam düzelir.
Çok yiyorum aşırı iştahlı bir insanım ama hamilelik başından beri 1 kg almışım bunun etkisi olabilir mi? Normal bir insanın 3 katı besleniyor olabilirim.
Şekerim hep normal kan testlerimde, 3 aylık şekerim de normal hiç şeker problemi yaşamadım düzenli kan testlerimi de yaptıran biriyim her zaman