Anneyimmm34 20 gün oluyo doğum yapalı sezaryanla doğum yaptım sağ tarafımda bazen ağrı oluyo baktım aynadan ip var kurumuş böyle düğüm atılmış gibi sizdede varmı böyle normalde yapıştırma diye biliyorum
Blueangel5 Anneyimmm34 benim oldu ama iple dikmiyorlar ya orayı. Dikselerdi mutlaka söylerlerdi sana aldirman gerektiğini.
Bernnnaaaa Anneyimmm34 benim tamamen yapıştırma olmasına rağmen 2 ay oldu hala sağ ve sol tarafları acıyor normal dedi doktor