Mery259 Gizem53 verildi arada giriyor ağrı rabbıme dua ediyorum açılmam olsun eğer açılma olmazsa çektıgım acı boşuna olacak
Mery259 Gizem53 Senı tanımıyorum ama çok ıyı geldın ki bana Allah razı olsun çok şükür kucağıma aldım 🧡🧡🧡😘 11:35 dünyaya geldı 🧡🧡🧡 adım İrem ❤️🥹
Mucize2023 Mery259 Nişan suyunuz geldi mi ? Ona göre mi şunu sancı verildi. Ben 40+1 haftalık oldum. Nişan sancı hiç bir şey yok. Yarın hastaneye gidecem. Acaba bana da doğum için suni sancı verirler mi?
Defneninannesi- Mery259 allah yar ve yardimcin olsin bende yarin sabah yatis yapilacak suniyle baslancak
Merymklc 33aysel33 Mersin’de mi doğum yaptınız 33 olunca sormak istedim bende mersindeyim doğum çok yakın 39+4 üm pazartesi suni sancı deniyelim dedi doktorum 40+1 olacam bakarız dedim