Slnbhs Merhaba kızlar 27+6 ikizlere gebeyim bugün agrım oldu hastaneye gittim 20-10-30-40 arası sancılarım çıktı. Rahim ağzı 45 mm ölçüldü ama sancım çıkınca serum iğne verildi sonra sabitlendi sancım ve taburcu edildim ama bi tehlike olmaz değil mi çok korkuyorum.
Ysn Slnbhs bunlar doğum sancısı değil ki 60 ve üstü tehlikeli bence başka hastaneye gidin bir de düzenli mi
Bahar54 Slnbhs gecmis olsun ama korkmayin. benim 40_50 lerde cikmisti o haftalarda. Rahim agzi da 20 mm di. Ilaclar sayesinde 39.haftama kadar geldim. Insallah sikintisiz atlatirsiniz bu haftalari.
Slnbhs Serii yani sancılarımı sabitledi ilaç ama rahim agzı falan kötü değil sadece aralıklı çıkan sancılar çok korkuttu beni ağlamaktan gözlerim şişti
Serii Slnbhs her şeyden önce güçlü olmalısın zaten korkulacak bişey olsa seni eve yollamazlardı emin ol canm
arbustoo sakin ol birşey olmıyacağı varsa bile sen stresinden negatiflik yaşatacaksın kendine. hiçbirşey olmaz allahın izniyle ..
Slnbhs Ysn yani sadece hafif kasılmaların var ama önlem alınmazsa artabilir onun için serum veriyorum dedi doktor hanım
Ysn Slnbhs benimde kasilmalarim oluyor progestan kullaniyorum 2.5 aydır bence serum bi süre erteler ama devamlı olmaz bence progestan isteyin