Merhaba kızlar internette sürekli kafa karıştıran bi tablo görüyorum.Pazar günü 16 haftalığız Allah nasip etsin inşallah.Kimisi tam 4 aylık oluyor 5.ayından gün alıyorsun diyorlar kimisi 4 bitiyor diyo anlayamadım tam siz ay hesaplamasını nasıl yapıyorsunuz?