Aysenur222 Kızlar bu 15+5 kend doktora gittim kız dedi kolay kolayda yanılmam dedi doktorumda iyi bir doktor oldugunu düşünüyorum sizce değişirmi ben yinede devlet hastanesinde randevu aldım bakam aynı cıkıcakmı