Selam hanımlar, ultrasona göre 7+4, sat’a göre 7+1 gebeyim kalp atışımız var fakat kornual gebelik teşhisi konuldu bi kaç gün içerisinde 3D usg çekilecek bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl bir yol izlediniz? Ara ara lekelenmem oluyor onun içinde sabah öğle akşam duphaston içiyorum lütfen cevaplarsanız çok sevinirim