Kızlar 13 haftalıkken özele doktora gittim bebegın cinsiyeti kız dedi sonra devlete aldım bebegın erkek dedi pipisi var dedi bugün de hastaneye gittim 16 haftalık oldum gittim bebeğin bağdaş kurmuş dedi cınsıyetı göremiyorum dedi acaba yanılma payı olurmu kız cocugum olsun cok istiyorum ama öncesi saflıkla olması :)